Regulamin UX MAG CAMP
Data publikacji: 20.11.2021r.
1. Informacje ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady związane z zakupem, organizacją i uczestnictwem w Wydarzeniu UX MAG CAMP, w tym zasady rejestracji Uczestników, zawierania Umów oraz uiszczania Płatności.
- Organizatorem wydarzenia jest CONSILIO WEB Sp. z o.o. z siedzibą ul. Władysława Raymonta 10H/58, 50-225 Wrocław, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego KRS 0000898609, NIP 895-223-03-84, REGON: 388869266, wydawca kwartalnika UX Magazyn.
- Kontakt z Organizatorem możliwy jest pod adresem e-mail konferencja@uxmagazyn.pl lub biuro@uxmagazyn.pl .
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w celu realizacji postanowień Regulaminu jest Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do prawidłowego wykonania Umowy. Każdy Uczestnik ma prawo dostępu do swoich danych, prawo ich aktualizacji i poprawiania. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych wskazane zostały w Polityce prywatności.
- Wydarzenie UX MAG CAMP dostępne jest dla: a) konsumentów – osoby fizycznej dokonującej z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową; b) przedsiębiorców – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową; c) przedsiębiorców-konsumentów – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, weryfikowanego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Powyższe dotyczy wyłącznie umów zawieranych na odległość bądź poza lokalem przedsiębiorstwa; d) oraz innych podmiotów, które wykupią udział w Wydarzeniu.
- Wszystkie kursy oferowane przez Organizatora odbywają się on-line, za pomocą dedykowanej platformy internetowej.
- Wydarzenie rozpoczyna się w terminie wskazanym na stronie internetowej i odbywa się zgodnie z harmonogramem wskazanym przez Organizatora.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu Wydarzenia.
- Organizator kursu zastrzega sobie prawo do ostatecznej interpretacji postanowień niniejszego dokumentu stanowiącego Regulamin.
2. Definicje
- Cena – cena za uczestnictwo w wydarzeniu.
- Cennik – wykaz Cen dostępny na Stronie Internetowej .
- Dowód zapłaty – faktura, paragon, mail wysłany drogą elektroniczną wystawione zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku i innymi stosownymi przepisami prawa.
- Formularz zgłoszeniowy – formularz zgłoszeniowy dostępny na Stronie Internetowej, którego wypełnienie inicjuje proces Rejestracji.
- Informacja Handlowa – informacja handlowa w rozumieniu art. 2 pkt 2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, w szczególności zaś reklamy, oferta handlowa oraz informacje o aktualnościach, promocjach i innych wydarzeniach dotyczących Sklepu.
- Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), dalej jako Kodeks cywilny.
- Konsument – zgłaszający będący osobą fizyczną i zawierający Umowę niezwiązaną bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową, a także Zgłaszający będący osobą fizyczną i zawierający Umowę bezpośrednio związany z jego działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Operator płatności – Przelewy24 – spółka Dialcom24 Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul. Kanclerska 15; 60-327 Poznań) wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000306513, NIP: 781-173-38-52.
- Operator kart płatniczych – PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
- Organizator – podmiot, o którym mowa w § 1 ust. 2 Regulaminu.
- Płatność – wpłata na konto Sprzedawcy za pośrednictwem dostępnych w na Stronie Internetowej sposobów płatności.
- Regulamin – niniejszy regulamin.
- Rejestracja – zgłoszenie Uczestnika do udziału w wydarzeniu na zasadach wskazanych w Regulaminie.
- Strona Internetowa – strona internetowa dostępna pod adresem: https://uxmagcamp.pl/.
- Uczestnik – osoba fizyczna, w odniesieniu do której dokonano Rejestracji, biorąca lub mająca wziąć udział w wydarzeniu.
- Umowa – umowa zawarta na odległość pomiędzy Organizatorem a Zgłaszającym, dotycząca udziału Uczestnika w wydarzeniu, bez jakiejkolwiek fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Usługa – usługa świadczona przez Organizatora na rzecz Konsumenta w nawiązaniu do oferty wydarzenia.
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 poz. 827 ze zm.), dalej jako Ustawa.
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
- Wydarzenie – program online pod nazwą „UX MAG CAMP”, organizowany w dniach 17.02-17.03.2022r.
- Zgłaszający – uczestnik albo inna osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonała Rejestracji Uczestnika.
3. Zgłoszenia
- Zgłoszenie na kurs odbywa się za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego zamieszczonego na stronie internetowej https://uxmagcamp.pl
- Warunkiem udziału w Wydarzeniu jest: a) dokonanie zgłoszenia za pośrednictwem strony internetowej; b) akceptacja Regulaminu udziału; c) zawarcie umowy – wyłącznie w przypadku indywidualnych ustaleń przez Organizatora i uczestnika za pomocą środków elektronicznego przekazu; c) dokonanie płatności za udział w Wydarzeniu,
- Rezerwacja miejsca podczas Wydarzenia dokonywana jest w momencie dokonania czynności wymienionych w pkt. 2.
- Organizator potwierdza otrzymanie zgłoszenia na Wydarzenie za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, na adres e-mail wskazany przez uczestnika.
4. Płatność
- Wydarzenie oferowane przez Organizatora jest odpłatne oraz zgodne z cennikiem dostępnym na stronie internetowej: https://uxmagcamp.pl
- Ceny Wydarzeń podane są w złotych polskich (PLN) i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany cen udziału w Wydarzeniu na stronach internetowych, przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych. Powyższe uprawnienie nie ma wpływu na Zamówienia, które zostały złożone przed datą wejścia w życie którejkolwiek ze zmian.
- Cena jest wiążąca w chwili dokonania zgłoszenia/ zakupu biletu przez uczestnika za pomocą formularza mieszącego się na stronie internetowej Wydarzenia. Organizator zastrzega, iż w przypadku dokonania obniżenia ceny Wydarzenia w trakcie trwania zapisów, różnica nie jest zwracana uczestnikowi.
- Dokonując Płatności za zakup Biletu uczestnik może skorzystać z przysługujących mu aktywnych kuponów. Wartość koszyka zostanie pomniejszona o przysługującą zniżkę.
- Płatności za udział w kursie można dokonać: a) za pośrednictwem operatora płatności internetowych Przelewy24; b) przelewem, na konto podane przez Spółkę; c) kartą płatniczą, jeśli taka opcja jest dostępna. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-3327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
- Opłata za Wydarzenie obejmuje: a) udostępnienie materiałów dydaktycznych w formie nagranych prelekcji, a także notatek podsumowujących, b) udział w spotkaniu online z wykładowcami według harmonogramu ustalonego przez Organizatora; c) potwierdzenie uczestnictwa w formie zaświadczenia/ certyfikatu, o ile uczestnik brał czynny udział w Wydarzeniu; d) materiały i usługi dodatkowe, jeżeli są takie przewidziane zgodnie z akcjami promocyjnymi Wydarzenia.
- Cena nie obejmuje dodatkowych wydatków poniesionych przez uczestnika związanych z uczestnictwem w Wydarzeniu, w szczególności spełnienia warunków technicznych.
- Uczestnik każdorazowo dokonując zgłoszenia na Wydarzenie zobowiązany jest poinformować Organizatora czy chce otrzymać dowód zapłaty w postaci faktury.
- W przypadku chęci uzyskania przez Klienta faktury VAT, przy wypełnieniu formularza konieczne jest podanie także numeru Identyfikacji Podatkowej oraz nazwy firmy. Dane wprowadzone przy składaniu zamówienia muszą być prawdziwe.
- Faktury wystawiane są w formie elektronicznej i wysyłane za pomocą środków komunikacji elektronicznej na podany adres poczty e-mail, na co Klient wyraża zgodę.
- Klient zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić ewentualny błąd w fakturze oraz wystąpić o dokonanie korekty faktury, a także powiadomić o zmianie adresu e-mail. W przypadku niewykonania powyższego uznaje się fakturę za dostarczoną z zachowaniem przez Organizatora należytej staranności.
- Umowę Sprzedaży traktuje się jako zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości, o której mowa w 3 ust. 4. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta w języku polskim w treści zgodnej z Regulaminem.
5. Prawa i obowiązki Organizatora
- W dniu 02.2022r., Organizator za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej prześle odpowiednio na wskazany adres e-mail uczestnika link do platformy, na której zamieszczone będą nagrania prelekcji, a także informacje o warunkach technicznch oraz informacje co do przeprowadzanego w terminie późniejszym cyklu spotkań z wykładowcami.
- W przypadku zaistnienia okoliczności nieleżących po stronie Organizatora (m.in. wypadek komunikacyjny prowadzącego, choroba prowadzącego), Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania spotkania z wykładowcą, bądź zaproponowania nowego terminu odbycia spotkania.
- W razie zaistnienia czynności opisanej w pkt. 2 powyżej, Organizator niezwłocznie powiadomi o tym fakcie uczestnika za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Zmiana terminu spotkania z Wykładowcą nie stanowi zmiany umowy zawartej pomiędzy Organizatorem, a uczestnikiem.
- Prowadzący kurs nie jest zobligowany do udzielania odpowiedzi na pytania wykraczające poza program kursu.
6. Potwierdzenie uczestnictwa w UX MAG CAMP
- Warunkiem otrzymania zaświadczenia o uczestnictwie w UX MAG CAMP jest czynny udział uczestnika w Wydarzeniu według zaplanowanego harmonogramu.
- Potwierdzeniem udziału w wydarzeniu jest zaświadczenie wydawane przez Organizatora. Dokument wydawany jest w ciągu 14 dni od zakończenia Wydarzenia.
7. Odstąpienie od umowy / Reklamacja
- Uczestnik będący Konsumentem oraz Konsumentem-Przedsiębiorcą, zdefiniowani w §1 ust. 5 a) i c), zgodnie z treścią Ustawy o prawach Konsumenta, ma prawo odstąpić od umowy zawartej na udział w Wydarzeniu bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów w terminie 14 dni od daty jej zawarcia, jednak nie później niż dzień 16.02.2022r.
- Do zachowania terminu określonego w ust. 1 powyżej, uczestnik powinien złożyć na rzecz Organizatora oświadczenie o odstąpieniu od umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
- Uczestnik, który zalogował się w celu uczestniczenia w Wydarzeniu rezygnuje z prawa odstąpienia od umowy.
- W przypadku rezygnacji uczestnika – Konsumenta lub Przedsiębiorcy-Konsumenta w trakcie trwania Wydarzenia, uczestnik traci prawo do zwrotu uiszczonej kwoty za udział w Wydarzeniu.
- Oświadczenie uczestnika – Konsumenta oraz Przedsiębiorcy-Konsumenta musi być złożone w sposób, zapewniający Organizatorowi możliwość zapoznania się z jego treścią w formie elektronicznej na adres e-mail: konferencja@uxmagazyn.pl
- Organizator niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania Oświadczenia o dostąpieniu od umowy, zwróci uczestnikowi, Konsumentowi lub Przedsiębiorcy Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, z zastrzeżeniem ust., w których uczestnik traci prawo do zwrotu środków.
- Spółka dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył uczestnik- Konsument lub Przedsiębiorca-Konsument, chyba że wyraźnie zgodził się on na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami.
- Uczestnik będący Przedsiębiorcą ma możliwość zawnioskowania o prawo odstąpienia od umowy. Powyższe warunki ustalane są indywidualnie pomiędzy Przedsiębiorcą, a przedstawicielami Organizatora w dniu rejestracji. Organizator zastrzega, iż może odmówić zastosowania w umowie z Przedsiębiorcą prawa odstąpienia.
- Uczestnik Wydarzenia ma prawo złożyć reklamację o ile nie zostaną zrealizowane warunki umowy.
- Reklamacja może być złożona najpóźniej 7 dni od dnia zakończenia Wydarzenia.
- Reklamacji należy dokonać w formie elektronicznej na adres e-mail: konferencja@uxmagazyn.pl . Organizator rozpatruje reklamacje w terminie 21 dni od daty jej otrzymania, powiadamiając uczestnika o sposobie dalszego postępowania, na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.
- Zwrot środków nie będzie możliwy po 17.02. Dostęp do platformy UX MAG CAMP traktowany jest jako produkt cyfrowy. W dniu 17.02 kupujący otrzymuje dostęp do całej zawartości.
8. Postanowienia końcowe
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości brania udziału przez uczestnika z jakiejkolwiek przyczyny, a w szczególności niezachowania warunków technicznych wskazanych w dokumentach przekazanych przez Organizatora.
- Organizator oświadcza, że Wydarzenie organizowane jest z zachowaniem najwyższej staranności, niemniej Organizator nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za rezultaty Wydarzenia, w tym również za wyniki jakichkolwiek egzaminów, do których uczestnik zdecyduje się przystąpić wykorzystując wiedzę zdobytą podczas Wydarzenia.
- Organizator nie wyraża zgody na kopiowanie i rozpowszechnianie dowolną metodą, udostępnionych Uczestnikowi materiałów.
- Zabrania się udostępniania danych dostępowych osobom niebędącym Uczestnikami Wydarzenia.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania dostępu do materiałów i spotkania on-line Uczestnikowi, który złamie postanowienia niniejszego Regulaminu.
- Spółka dokłada najwyższej staranności, aby prelekcje prowadzili kompetentni prowadzący, posiadający wiedzę w tematyce danego Wydarzenia.
- Organizator nie wyraża zgody na fotografowanie i nagrywanie treści przekazywanych podczas Wydarzenia bez odrębnie wskazanego pozwolenia.
- Wszelkie materiały prezentowane i udostępniane uczestnikom są chronione prawem autorskim i stanowią własność intelektualną ich twórców. Są objęte ochroną prawną. Materiały te nie mogą być rozpowszechniane, udostępniane i powielane bez pisemnej zgody Organizatora.
- Organizator nie wyklucza możliwości czasowego zawieszenia dostępności platformy na której będą zamieszczone materiały związane z Wydarzeniem.
- Wszystkie materiały reklamowe dotyczące Wydarzenia mają charakter informacyjny, wiążącą moc prawną mają postanowienia niniejszego Regulaminu.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Organizatorem, a uczestnikiem, który jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem następuje według właściwości Sądów uregulowanej w Kodeksie Postępowania Cywilnego.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Organizatorem, a uczestnikiem, który nie jest Konsumentem zostanie poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę
- Organizator wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami o dostarczenie treści cyfrowych na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
- Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W skład w których wchodzi szansa zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy, zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą, bezpłatnego skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmian niniejszego Regulaminu.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie https://uxmagcamp.pl.